Summa sidvisningar

lördag 2 juli 2011

Your creation shows Your greatness

Jag tror på att Gud har skapat mig och allt det vackra som omger oss, jag har svårt att tro på att allt är en slump när jag ser mig omkring i skapelsen. Om nu allt skulle vara en slump, en "Big Bang" så skulle ju allt vara en enda stor röra. En blomma är vacker när man bara betraktar den på kort avstånd men ner på macronivå är det så galet mycket detaljer som också har en bidragande faktor till att allt kan leva. Intelligent Design.

Eller storslagenheten när man står på ett fjäll och blickar ut över den fantastiska naturen, jag tror på att det finns en Skapare bakom det hela, Gud. Tja, jag kan ju låta bilderna tala för sig själva..Tack Gud för det du ger oss genom Din nåd. 












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar